Pages

from anissOlala yang gedik+comel!!!! :)

semakin BUSY melampau!!!~~maaf xdapat nk updated blog.... :(

iklan...sila klik!!!! :)

Friday, May 14, 2010

Doa Pendekat Jodoh dan Doa Putus Cinta

anissOlala ni,suka sangat berjiwa-jiwa kat page dia kan?haishhh!!asyik entry pasal cinta dan perasaan kan?ahahha...aniss memang jiwangla..sejak dari zaman sekolah lagi tau... :) tak salah kan? hihihi...aniss nak bagi doa untuk para blogger yang hangat bercinta...dan yang masih mencari serta mempunyai calon.... okie?!dan untuk aniss juga lah!aniss kan tengah mencari cinta?hohoho...

DOA PENDEKAT JODOH::                                       

DOA PUTUS CINTA::                                              

macam GUNA-GUNA ke?
hihsh!!!bukanla...korang suka anggap benda-benda tak elok kan..
ayat-ayat ini ada di dalam buku bertajuk Ikhtiar Penyembuh Penyakit oleh Tuan Guru Dato Dr Haron Din, terbitan Darussyifa'.
sumber:webblog.myjodoh.net

4 notty2 darimu:

jane said...

weeeeeeeee
hahhahaahah

aku ade dua2 doa nih dlm simpnanan
kekekekkekeke

bagos nih!

princeduyong said...

ermm...thanks..boleh dikongsi bersama...

Kyuubi_85 said...

hehe. boleh digunakan ni. thx :D

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
huhu, kena hafal d0a ni..
baru ley melekat ;)

iklan...sila klik!! :)

Related Posts with Thumbnails