Pages

from anissOlala yang gedik+comel!!!! :)

semakin BUSY melampau!!!~~maaf xdapat nk updated blog.... :(

iklan...sila klik!!!! :)

Friday, May 14, 2010

Bila anissOlala Bertudung....

tiba-tiba, dihari jumaat yang mulia ini..aniss tertarik untuk membuat satu entry berkenaan aniss...ahhaha..asyik entry cinta aje kan?dalam entry ni...akan ada banyak gambar-gambar aniss bertudung... :) kompem encik qmarguyz makin tertarik kan?hihihi.... :)


 disini bermulanya,aniss

:::semoga aniss dapat memperbaiki kehidupan aniss....ke arah yang lebih baik...
:)


"Niat adalah ukuran dalam menilai benarnya suatu perbuatan, oleh karenanya, ketika niatnya benar, maka perbuatan itu benar, dan jika niatnya buruk, maka perbuatan itu buruk."
Imam An Nawawi

15 notty2 darimu:

zac zirwan said...

peewwiitt..kan kiut cmtuh..=)

fara myra said...

comel sys brtudung.
i lovin it :p

can ili be akmal? said...

kalo mati tak sempat kawin takpe.jangan mati tak sempat buat amal.yg tu la moto hidup saya.

SEMOGA ALLAH BAGI KEKUATAN UNTUK ANIS UNTUK LEBIH KEARAH KEBAIKAN.DAN ILI DOAKAN ANIS SELAMAT DUNIA AKHIRAT.

sayang anis.muah!

Anonymous said...

cantik anis pakai tudung :)

tapi, bila pakai tudung, pakai la baju lengan panjang ek..

tak pun yg tutup sampai siku..
okeh dear :)

encik tikus said...

Huhu,bagus-bagus.Ini di namakan anjakan paradigma :)

eNaSaN said...

Moga segalaNyer berjlN dgn Baik...



Chumil dh tue....(^_^)

kersani said...

Alhamdulillah, manis bila bertudung.

=)

dunspeak♥ said...

kamoo mmg chumel =D

Shannice said...

teruskan bertudung.. langkah seterusnya berlengan panjang.. =)

Azizul Luqman said...

kan ke cantik klau bertudung...
hehehe... :P

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
hmM..s0klan ikhlas dr abG..
bef0re nie sis tak bertudung ke? walaupun ke kelas?..
nyway berubah la sl0w2 yer..
InsyaAllah, ada hikmah & ketenangan atas tiap aturan-Nya =)

muhammad khairul ikhwan (MKI) said...

bagus nye klu anis pakai tudung tau..:)..makin cntik nmpaknye..MKI sokong je klu anis nk pakai tudung..n akan jd back supporter anis lagi tau..pape pun,alang2 da mulakan langkah ni,jgn berhenti..teruskan langkah tu tau..insyaAllah,akan tercapai jugak..ingat janji Allah..."sapa yang usaha,pasti dia dapat.."k.. MKI support anis...:)

aril said...

comelnya anisolala bertudung...

Aidi-Safuan said...

pergh.. comey la anisuzi pakai tudung. dah cukup syarat da nih nak dating ngan ustaz aidi-safuan nih. :P

faizerkaizer said...

anis mmg sweet,..

iklan...sila klik!! :)

Related Posts with Thumbnails