Pages

from anissOlala yang gedik+comel!!!! :)

semakin BUSY melampau!!!~~maaf xdapat nk updated blog.... :(

iklan...sila klik!!!! :)

Sunday, June 27, 2010

JOM JOIN::CONTEST PERASAN CANTIK ANISSOLALA


MARI EDIT GAMBAR MISS anissOlala


banner contest
syarat-syarat contest


::TARIKH MULA/AKHIR::
28hb JUN 2010 sehingga 28hb JULY 2010

aniss menganjurkan kontest ini sebab aniss nak ke INDIA pada 08hb hingga 12hb JULY 2010 ini.Tak dapatlah join Blogger-blogger lain di Gathering Geng Blogger tu nanti...waa..sedih!!! Aniss pergi bersama-sama adek kesayangan, HakimFaridzul & family sebab ada Jemputan Kahwin daripada pihak sedara-mara blah ayah tiri aniss disana..


Hadiah tu aniss akan cari semasa di INDIA nanti...so,sementara aniss di INDIA, korang akan bertungkus lumus mengeditkan gambar aniss ini.... :)


selalunya korang edit-edit gambar sendiri kan????skang, tatapla wajah aniss selama sebulan...amik ko!!!bhahahha.....nak muntah-muntah darah pun takpe....lalallaa~~~


ini adalah senarai gambar yang akan korang pilih untuk kontest ini okie.... :
poyo...
gmbar tyme gemok...haha
perasan kurus...
 kemuncungan mulut
belalang style...

hahahhaa.... cam tak kena jerk gambar2 di atas...ahhh!!!ape peduli...janji korang editkan gambar tuh okie... :) ngee~~~ selitkan kelainan pada gambar-gambar di atas...


sila tinggalkan URL anda selepas post entry contest ini... :)

kebanyakan gambar-gambar aniss,yang pakai tudung untuk diedit.... :)

good luck okie.... :)

19 notty2 darimu:

rutikeben said...

leh join nih..

AROL DSHW said...

eh, kenapa kena pangkah pada mata/mulut?
pangkah tue maksudnya huruf X erk?

U & I tue kurang fahamlah.
boleh tolong jelaskan? hehe. :)

Pinky Pixie said...

hye,

nak try jugak la.. kene carik idea dulu nih.. hihi..

QieFLy si Dolce said...

takde ke perasan perasa cute...


Entry terkini : Makan di tepi Pantai

:: y.a.n.a :: said...

nak join...!!!

:: y.a.n.a :: said...
This comment has been removed by the author.
:: y.a.n.a :: said...

anyss yna da join!!
nnt anysss tgk dkt yna nyer blog ea..hee

aNiss said...

ruti:
hang memang kena join,...
dapat saguhati pun hang gembira dahkan....hahaha...

aNiss said...

arol:
contoh ade kat gmbar di sidebar aniss..
lupa nak mentio kat entry....
xpe,t aniss wat sticky post...
:)
'pangkah' = X xkesahlah cmne arol nk wat....
:)

aNiss said...

yana:
wah excitednya dier....
hoho....
t aniss tgok okie....
bg url kat aniss okie....
:)

Ery Farieha said...

men edit2 ek?
ahaaaaa
mmg x reti :P

aNiss said...

ish!
cik ery comel nih...
pok kang....
hahaha....
:)

:: y.a.n.a :: said...

http://lifeofliyanayana.blogspot.com

Miza Yusof said...

anis, contest ni tamat 28 julai 2010 jam brapa ?

˙·•♥ QaSeH ♥•·˙ said...

join this c0ntest.. :)

http://qasehchentastory.blogspot.com/2010/07/c0ntest-perasan-cantik-anissolala.html

check it out... ^_^
tq....

Nabiel said...

anissss~
biel dh join!hehehe

http://senseiabil.blogspot.com/2010/07/kontest-perasan-cantik-anissolala.html

fatin hanani said...

http://atinanani.blogspot.com/2010/07/contest-perasan-cantik-anissolala.html

fatin join :D

fatin hanani said...

http://atinanani.blogspot.com/2010/07/contest-perasan-cantik-anissolala.html

Miza Yusof said...

hai anis. miza join

http://hayworlds.blogspot.com/2010/07/kontest-perasan-cantik-anissolala.html

check yea. thanks :D

iklan...sila klik!! :)

Related Posts with Thumbnails