Pages

from anissOlala yang gedik+comel!!!! :)

semakin BUSY melampau!!!~~maaf xdapat nk updated blog.... :(

iklan...sila klik!!!! :)

Monday, May 31, 2010

kesedihan lama kini kembali...




ah!!aku tak mahu ingat lagi kisah lama....


tapi,
kisah lama mengajar aku untuk lebih matang, 
lebih kuat dan lebih berfikir sebelum apa aku buat....

aku mahu tangis aku berhenti...
selamanya..
aku mahu bebas...
mahu gembira...
tanpa pura-pura...

korang anggap aku hidup senang, 
keluarga yang tak kurang apa pun dari segi material..
tapi,
korang tak rasa, 
apa yang aku rasa...
korang tak faham aku..
korang tak kenal aku macam mana...
kehidupan aku...
hari-hari aku yang lama...
hari-hari yang akan aku jalani..

korang nampak senyuman di bibirku...
korang gelak-gelak dengan aku....
tapi,
korang nampak apa disebalik senyuman aku?
makna tersirat disebalik bibir yang mekar?

setelah habis gelak tawa aku...
aku tersenyum sinis...
'huh!!' keluh aku...
sentiasa...
hari-hari...
tiap kali aku terkenangkan segala
kenangan-kenangan itu...

korang suka aku buat lawak...
korang rasa aku kelakar...
korang rasa terhibur bila aku disisi korang....
tapi...
bila aku sedih...
ada korang redakan aku?
ada korang peluk aku?
ada korang disisi aku?
masa air mata menitis di pipi aku.....

aku hanya perlukan sokongan korang...
kasih sayang korang....
aku tak ada siapa-siapa....
aku hanya perlukan keperihatinan korang...
untuk mendengar..
tiap patah perkataan yang bakal aku luah..
ayat maki, ayat hina, ayat benci...
semua itu luahan aku...
isi hati aku...

'huh!!!' aku mengeluh lagi...
mengharapkan seseorang yang sentiasa berada disisi ku...
bukan seorang...
tapi, seseorang...

redakanlah tangisan ini..
bawalah aku pergi...
ke arah sinar yang aku dambakan...
yang aku sentiasa berharap & menunggu...
aku pasti...
harinya akan tiba...


luahan hati,
anissOlala

11 notty2 darimu:

Hafiz Ismi said...

hmm.. dunno what to comment.. but.. cheers gurl!!

can ili be akmal? said...

cam tanda2 ready nak kawin je.hehe.seseorang?

setiap orang ada masalah masing2.paling kena sabar bila terpaksa hadapi sorang diri,tada sapa pujuk atau console u..tetapi Allah selalu ada.u are not alone

Zam Itu Aku said...

akn dtg seseorg tu..tggu je la die dtg kpd mu..

maCy said...

mengeluh tu amalan kesukaan syaitan~

jangan bagi dia gembira ye :)

cheer up sis~

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
La' Tahzan..sabarlah sis..
sememangnya kita tak mampu mGharapkan semua insan memahami & mGhargai diri kita..cukuplah DIA sebagai pelindung..dengan perantaraan ses0rang yG kamu cari itu

Aidi-Safuan said...

alrite! nah amek sket kasih sayang daripada aidi-safuan nih. nanti ade balance pulang balik tau! :P

baincardin said...

Salam...

Aminkan doa Imam Masjidil Haram.

Ery Farieha said...

babe
mmg betol, x semua yang sanggup berada bersama kite bile sedeh
tp mst ade yang sudi =)
cheer girl!

jane said...

big hug sis

>__<


a walk to remember

IQMAL said...

chill laa sis
:)

belalang hijau said...

gud gurl dont cry
^_^

iklan...sila klik!! :)

Related Posts with Thumbnails