Pages

from anissOlala yang gedik+comel!!!! :)

semakin BUSY melampau!!!~~maaf xdapat nk updated blog.... :(

Lilypie Angel and Memorial tickers

iklan...sila klik!!!! :)

Wednesday, January 7, 2009

apis baek...blanje aku..(tngah byk duit)

korang nak tau....hihi..pg tadi(rabu,7hb01) aku bgun agak lewat dlm kui 10 lbih kowt...coz agak malas nk g kelas lab traffic n highway...huhu..tp lebeh baek ar dr si roomate akusi e'in..dier xsdar dri..bgun lambat..xg kelas strength n material..huh..NAKAL!!! aku watla air vico panas...ngan makan nasi greng yg aku masak smlam ptg..(*seb bek elok lg)..sedap aku msak tau..kehkehkeh(8puji diri sendiri..kembang idong aku jap..)aku dok on9 jer pg td..pas2 tetibe apis kol,..ckap nk p library..wat exment math...aku pown AGAK terkocoh2 ar...hihi..pas2 tanpa ku sedari..jam menunjukkan hampir ke kui 2 ptg...tanda kelas Math 2 aku akan bermula....huh!!MALAS...tapi aku tetap GAGAH menuju ke kelas juga....hahhahaha..=]..lepas jerk abeh kelas...kui 3.30(abeh awal)..aku pown menuruni tangga,menuju ke arah hostel aku yg terletak tidak jauh dr blok akademik..(*ayat giller skema...hahhaha)pas2...aku pown smpai la kat bilek aku d tgkat 2...huh!!!!roomate aku kuar laks....tgah baring2..b4 2,bkak letop dlu..kehkeh...alang2 broadband tyra ader..aku guner argh...ahahhaha...=]NATES!!!!...tetibe jerk aku jadik lapo...aku teringat ler yg apis ckap dier ngan haikal nk p cafe pas2 g blok civil submit exment...aku pown mencapai henpon akuh yg cantik n canggeh,...coz ade3r 3G..hahha..(batak)aku tepon dier...aku cakap,aku lapor n nk swoh dier tapaukan akuh makanan...ko tau x????aku nk swoh dier tapau per???hihi...aku nk swoh dier tapau........NASI PUTIH,TELUR MATA ngan KICAP...coz duit akuh tggl rm12 jerk..(sob..sob..sdeh gler)so,kene bajet2la...hurrmm...dier p gelakkan akuh...siot tol..tp,dier tetap kater ok..hihihi..e2lah kawan ku...pas2 dlm 15minit..henpon canggehku mendendangkan lagu silly lilly-bunkface..hihihi..apis mesej..dier swoh aku tggu kat bwah blok hostel...yay!!!!!makanan2...(rakus...)aku pown bergegas turun ke bwah..tp kene tggu lift dlu..malas nk trun gne tgga...gaggaggaga...aku pown sampei ar kat bwah...huhuhu...haikal yg sengal ayam 2 pown ckap..wei..giller ar,seksi ar aniss...tp perot tuh cover sket..gaggaga(*padahal aku pkai t-shirt ngan suar trek jerk..konpius sekejap)apis pown bagi ar akuh nasi tuh...dier ckap..aku blanjer..huhu..best2..nyum...nyum...aku pown cakapla.."time kaseh apis...sayang ko hr nih...aku xnk sayang haikal..coz dier xbagi hadiah bday aku..."huhuhu....






hihi..sodap x????


thanks apis...

0 notty2 darimu:

iklan...sila klik!! :)

Related Posts with Thumbnails