Pages

from anissOlala yang gedik+comel!!!! :)

semakin BUSY melampau!!!~~maaf xdapat nk updated blog.... :(

Lilypie Angel and Memorial tickers

iklan...sila klik!!!! :)

Sunday, December 21, 2008

aKu M3nci Kat roomate aku...hahhaha...yeker????

hahhaha...ni ader citer nih....klau korang nk tau...aku menci ngat2 ngan roomate akuh 2...nama dier EZRIEN binti MOHD.YUSSERI... adeh.... dier neh aku kenal dari 1st sem lagie...dlu mase daftar same2 ,dier punyer dress-up pergh...xley nk ckap ar...aku ingat minah maner....rupenyer dak subang jerk..kehekeh...aku dlu,same2 masuk ngan SHARIFAH ATIQAH binti WAN IDRUS, ERNI DIANA binti ZAHRI yang still 2gether2 wif aku sampai ar la nih....N ader lah yg laen2 lagik...penat aku nk ingat kembali peristiwa lampau....kehkehkeh....ha....berbalik kpd crite kite td yeh...ala...pasal roomate aku si ngokngek 2....hhihihihi....


tiap kali aku ajak g kuar ke...makan ker....hape2 ar....musti dier xmoh...geram thap cipan nk kene terajang laks...adeh...asyik2 nak berkepit ngan bf dier jerk....sape lagik...si IQBAL FARIQ tuh argh....=( sob..sob....(gler ouching2...)hikhik....skang nih dier kejap2 ok ngan bf dier...kejap2 x...ape da...ala...biaselah..orang ngah bercintan cintun...mcam 2 la...kehkehkeh....
*bowing laks cite pasal dier...hikhikhik....

0 notty2 darimu:

iklan...sila klik!! :)

Related Posts with Thumbnails