Pages

from anissOlala yang gedik+comel!!!! :)

semakin BUSY melampau!!!~~maaf xdapat nk updated blog.... :(

Lilypie Angel and Memorial tickers

iklan...sila klik!!!! :)

Wednesday, April 21, 2010

oh! muke bukuku!!! [fb]

malam2 camneh..
aku tetibe rase sayu n pilu.. = sadis..
bukan sebab gangguan putus cinta or ganguan makhluk halus...
tapi...
kat budak2 yg menunggu n beratur smpi ketengah2 jalan semata-mata hanya utk aku approve dorang nye request..

weyh!!!
aku punye kwan da smpi limitla..
xsempat nk remove2 semua...
ades!!
sian kowang..
aku terase perah santan jap coz aku kat fb kawan da 5k++..
n e2 pown da kurang smpi 4k++ ..
coz aku da remove dak2 yg reti ADD tapi xreti COMMENT...
sungguh benci bile tengok muke dorang updated status..
huh!
menci!!!!!



i'm sorry...
[cam dlm raje lawak lak...hihi]

0 notty2 darimu:

iklan...sila klik!! :)

Related Posts with Thumbnails