Pages

from anissOlala yang gedik+comel!!!! :)

semakin BUSY melampau!!!~~maaf xdapat nk updated blog.... :(

Lilypie Angel and Memorial tickers

iklan...sila klik!!!! :)

Wednesday, April 21, 2010

KHAF LAM YA NGA = ?

memang da dasar "kelly eng" tuh....
kelly eng jugak!!!
[ha,keluar name glamor tahap cipan utk kau!]
xdpat nk ubahla...!!!!

aku otw balik ke uma dr company ibuku...
seperti hari2 yg lalu...huhu...
selepas berhenti d traffic light simpang 3 kat area umah aku tuh...
ade sebuah sekolah menengah [nama takleh dsebut..atas sebab2 xmasok akal] yang mmg HAROK ngat!
budak2 nakal+jahat+miang+entah hape2 ntah...

tgah syok2 layan "MUKEBUKU" ku d hp..
dgn deretan kereta yg memang banyk nk gila aku tgok...
selepas aku yg mmg baek hati tahap dewa-dewi nih membenarkan sebuah kereta yg nk masuk kehadapanku..
jalan menjadi jem strawberry jap![sedap!
n aku yg leka dgn mukebuku aku nih pulak...
terkedek2 tahap sipot ba alif ba ya patah kaki...
[eh,sipot ba alif ba ya ade kaki erk???:konpius jap!]
telah dengan tak sengajanye[xngaku!]
sekali lagi...
telah membenarkan segerombolan[kuar tatabahasa darjah4]"kelly eng" utk melintaskan diri mereka dihadapan kereta!
OMG!!! ha..!!
mmg terbaek dlm abad ini utk membenarkan owang2 minyak nih lalu dpan aku d tengah2 jalan...
dengan lenggang kangkung mak temah jual kat pasar..
dorang lalu dengan slow motion...kalah sipot ba alif ba ya td...!
aku pown ape lagik...
emosi terganggu 99% ah!!
dgn emosi yg membuak2 kemarahan+geram+saket hati+saket jiwa+saket otak n dll..
aku pown dgn muke yg cam singa nk makan owang...
telah menTekan hon...
PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNN
ha...ank en.saiful da marah da...!!
pas jer dak2 tuh lalu....[3/4jerk..]
ade dak f1 aku rase..
dgn muke yg selamba cam tempe busuk nk masuk dlm tong sampah...
dier lalu sekali lagi lenggang kangkung tgah jalan..
cam C**** ah!
[ttteeettt!!!!ayat marah da kuar!]
seb baek tingkap xbukak!!kalau x..mmg da kene ketok kepala dorang ngan aku!
aku nk langgar kang..aku salah...
haish!

nih ah budak2 skola yg xde otak..
konon nk test tahap kemarahan pemandu2 d malaysia..
rase cam nk langgar da tadik...
tp,pk aku kene masuk penjara n aku kene tanggung kos2 yg mmg bukan tanggungawab aku...
wat hape perhabis duit utk manusia cam tuh...
*hope: dorang tuh berubah..[baeknye aku,...ngee~~]


::budak nih lagik laju+pantas::

4 notty2 darimu:

Kaizen Shinobi.com said...

dah okeh!!

hehhe...

haa

tadi nak comment pasal kelly eng...

wakakka...

gile glamor name... hoho @ keling kan?

hohoo nice2.. hehe

aNiss said...

hohohohoho..

yup..

adek yg bagi name tuh...
nice sket der kate..

keling xkn pasan if kite ngumpat dier....

muahahhaha...
:)

Anne Suriani Mustafa Kamal said...

HaHaHaHa.. terhibur aku bace ko nyer post.. paling suka part yg dia jln slow emotion.. smpi skrg aku bygkan mcmne nk jln slow motion.. HaHa..

klu aku nk lintas jln.. aku xjln tp lari.. xnk mati katak kat atas jln raye.. buat malu jer..
budak2 sengal KELLY`ENG tu klu mati pon xnmpk pape.. nmpk kaler itam mcm jln tarr.. taw2 ade baju&sluar skolah berterbangan jer.. hahaha..

aNiss said...

muahahhahha..
ko lagik tragik gler statement...
:P
yela..betollah..
kalau aku langgar kn bgus.
bukan ade yg perasan pun kn....
kekkekke..
thanks anne...

iklan...sila klik!! :)

Related Posts with Thumbnails